it's Me

it's Me
Be LiKe Me...HAppy< cOoL, caRiNg AnD ResPoNsibLe...hehheh..

it's MY LiFe

Voting Rating: 5 / 11 votes Vote: * 1 * 2 * 3 * 4 * 5 Similar * Disco Ball New Year

Tuesday, March 15, 2011

with my frenz
inilah time kami smue jd gle....
hehehe
ni smentare tggu lecturer msuk..
kami posing dlu....ehheheh
ini hafiz....
die ex aku..
tp wlaupon dah xde pape....
kami tetap kwn mcm biase...huhu
di dalam lab...
semasa berade di sem one..
ini plak budak blik aku...
anis
aku n mira...
ini lah kwn rapat aku di kpm
ini madihah...
nme die pnjang kowt kalo kowang nk tau...
nme pnoh die madihah izzati atiqah...
pnjg kan..hehehe
ini pon bdak blik aku gak...
nina nmenye....
ini semase jamuan utk level 2 blok khadijah...
meriah sgt...
ilya shida fieqah  anne n ily..
dulu kami shbt...
tp skunk disbbkan mulut sseorg kmi dah berpecah...
aku ngan ily n shida jrang berjmpe..
cme ngan ilya je aku ok...emmm
luv u all so much guys..

kenangan ni aku xkan lpe smpi ble2..
aku syg korang sgt2..
luv u all....:)

No comments:

Post a Comment